Hoppet är de sista som överger människan...

2010-02-21 @ 12:25:12

Jag fick en så hemskt fin kommentar på mitt tidigare inlägg, så måste få skriva ner några rader.

Bloggen startade för nästan 2år sedan. Jag började skriva när vi fick veta att ett litet mirakel växte i min mage. Jag skrev nästintill varje dag för att informera släkt och vänner om hur resa gick. De var många som följde oss och det var uppskattat av alla. Har hela tiden använt bloggen för att få skriva av mig, är lite av en tänkar människa och detta har blivit som min dagbok. Både för mig och Amanda. Vill kunna titta tillbaka på allt som skett.

Nu är det många som tycker det är tråkigt att jag ska göra om bloggen och eventuellt byta namn. Men hoppet har övergett, så dax att traska vidare...Jag kommer inte försvinna, bara byta skepnad!!

Ha en underbar dag alla läsare!  ♥

Kommentarer
♥ Amandas Far-mor säger:

Älskar er

2010-02-21 @ 13:21:04
♥ J e n [ foto, inredning & katter] säger:

Tack! Va roligt att du hittade till mig :)

2010-02-21 @ 16:35:28
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0