Att vara mamma till Amanda Del.1

2010-02-20 @ 21:46:41

 

Byxor: Lindex Stl.74  Body: Lindex Stl.80

Om bara 2månader så blir min "lilla" tjej hela 1år.
(26April)

Tiden går alldeles för fort fram. Hon är ingen liten bebis längre, hon är en liten tjej.

Att Amanda kommit till jorden är de bästa som hänt i mitt liv, absolut ingenting jag ångrar. Varje dag berättar jag för henne hur mycket mamma älskar henne, pussar henne en massa och älskar att känna hennes närhet. Vi sitter mer än gärna ihop i soffan och kramas under en filt eller ligger på ett täcke på golvet och myser.

Jag är en av världens mest lyckligt lottade tjejer, jag har haft möjligheten till att bli mamma åt ett litet mirakel. Ett litet mirakel jag kommer vårda ömt hela livet. Livssituationen blev kanske inte som jag hade förväntat mig med tanke på att fadern och jag inte längre lever ihop, kändes som ett stort misslyckande i en början, men lärt mig att leva livet som ensamstående. Trivs super bra i min livssituation idag och njuter av varje dag som går...vill inte ändra på någonting.

Att få se alla framsteg min lilla stjärna gör är bland de bästa som finns.
Det började med att hon kunde resa huvudet själv, vända sig från mage till rygg och vice versa, hennes första leende värmde långt in i mamma hjärtat. Sedan kunde hon sitta upp själv, började krypa och ställa sig upp och nu är de inte långt ifrån att hon går ordentligt själv utan stöd. De senaste dagarna har lillan gjort stora framsteg i mina ögon, härom kvällen gav hon mig en puss på kinden och idag ställde hon sig mitt på vardagsrums golvet och dansade....

Hon är min skatt! Mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0