Onsdag 10-03-03

2010-03-04 @ 20:20:05

Igår var det underbart fint väder här hemma i Skåneland. Riktig vårkänsla var det och självklart packade jag då genast ner Amanda i vagnen för en lång promenad *Underbart*



    

Vi var på BabyCafé i Kirseberg och sedan promenerade vi igen, denna gången för att möta upp morbror Micke.

Blev en tur ihop till O'Learys på Entré. En kall öl och sedan bussen hem.
Dessutom så ställde Amanda upp som modell på O'Learys. Min kära vän Janet bar runt lite på henne och då kom helt pllötsligt en fotograf fram och frågade om han fick ta lite bilder. Det fick han ju självklart för jag blev ju smickrad, och sedan visade det sig att han ville ha dom bilderna med på deras hemsida :o) Så snart är hon kändis min lilla älskling ♥


(Janet o Amanda)


(morbror Micke o Amanda)


Kommentarer
♥ Nicole, Mamma till prinsen Vincent! säger:

Hej på er! kikar in och lämnar ett avtryck! jätte söt dotter du har!! :-) va? har ni ingen snö!? avis!! jag har glömt hur de ser ut utan Snö tror jag:-) ha de bra! mvh Nicole

2010-03-04 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0