Måndagslista...

2010-03-01 @ 12:12:43

Hakar på Jennys utmaning!

Idag måndag är jag glad för att....

* Mina 3små söta katter kommer hem i eftermiddag (agerar stödhem)
* Vi ska på babycafé efter 2veckors uppehåll
* Ska lämna in renoveringslistan till hyresvärden
* Har världens sötaste dotter
* Min bror Micke är på besök
* Hade en så trevlig kväll igår med Tacos
* Har ett paket från H&M att hämta ut
* Ska ha filmmys ikväll
* Har världens snällaste vänner som underlättar min vardag såååå ♥

Ha en bra dag och jag tycker att även DU ska kika in hos Jenny och ta dig an utmaningen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
♥ jenny säger:

härlig lista! hoppas ni fick de mysigt på babycafet:) kramar

2010-03-01 @ 21:04:14
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0