Måndag 15e mars

2010-03-15 @ 22:23:42

Vilken händelserik dag. Jag är helt slut och tänker alldeles strax stänga igen ögonlocken.

Dagen startade ordentligt redan vid 11.oo i förmiddags. Eftersom solen skinit även idag så bestämde jag mig för att vi skulle göra ett nytt försök till lekparken. Först inom en sväng till hyresvärden, för att ännu en gång kolla igenom renoveringen, sedan blev den en sväng i gungorna. Amanda loves a lOt!!

Amanda var riktigt trött efter turen och somnade i vagnen. Hem en snabbis för att hinna slurpla upp en kopp kaffe och så var det dax för BabyCafé. En massa glada lekfulla barn var det på plats idag. Jag har fått en ny bästa kompis också, Kasper heter han ;o) Ska inte alls sitta i pappas knä när han är där utan ska sitta i mitt...så himla gulligt. Ett tag hade jag 3st barn i knät, gjorde för livet som småbarnsförälder kanske? Who Knows!

15.43 gick bussen till Södervärn, där mötte vi upp Eva...Eva skulle ta med oss ut till Oxie, räknas som landet eftersom de var dyrare än 18.- på bussen ;o) Jag har ju kikat lite på radhus där ute så var spännande o se vad det var för ställe. Efter att få ha pratat lite med Eva och hennes karl om området så verkar det faktiskt helt OK. Letandet efter det perfekta boendet fortsätter alltså!

21.48 Amanda somnade. Blev en sen kväll men lika glad var hon för de. Vi hann tom inom Jägers innan bussen gick hemmåt.

Stort tack Eva o Neo för en helt underbar eftermiddag/kväll. Hoppas på att få träffa er SNART igen!

PS. Ibland är man bra snurrig och stressad....Glömde låsa dörren i förmiddags när jag gick! :o(

Ett långt inlägg blev detta...Hoppas ni orkade med summeringen av dagen.Kommer in fler bilder i morgon!

♥ Natti Natti ♥


Kommentarer
♥ Malin säger:

Låter som en härlig dag!



Vi promenerar gärna, för jag tror solen kommer skina. Ni orkar inte komma till babycaféet i Limhamn på morgonen?

2010-03-15 @ 22:48:43
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
♥ Johanna säger:

Vi tittar också lite i Oxie faktiskt. Hyffsade priser och ändå inte för långt ifrån Malmö. Min man är dessutom uppväxt där så han vill gärna dit. :)

2010-03-16 @ 10:19:24
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0