Bra o ha...kanske?!

2010-03-08 @ 20:12:29



Var lite Bok-REA på Coop Forum...Så denna boken följde med mig hem. Tjuvkikade i den lite i butiken och det verkar som att det stod en hel del vettigt i den. Ska tjuvkika lite ikväll. Skulle egentligen ha tagit mig ett litet träningspass men blev inte så. Flängt mellan olika butiker ikväll istället ;) Fick lite mat inhandlat.

En dag ledigt=ingen dag ledigt känns de som. Jag ska hinna städa, träna, handla, njuta av liten egen tid, diska, vila, läsa.....Ja en MASSA ska man hinna med under sin "fria" dag. Men ändå skulle jag ALDRIG vilja byta bort o vara ifrån henne längre. Amanda är min skatt och det verker såååå i hjärtat när hon är borta :(

Nu ska jag kika vidare på "Familjen Annorlunda". Där kan vi prata om att det är slut med egentid som vuxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0