Äntligen fredag!

2010-03-05 @ 20:06:51

Äntligen är det fredagskväll...Denna dagen har bara flygit iväg för mig. Först var det upp tidigt för att ta sig till jobbet, stressade som en gnu på jobbet för att försöka hinna med allt (en del slank med hem) och sedan kom mitt hjärta hem vid 15.oo....Det var inte slut på allt då inte, för sedan stod en fika på tapeten och lite shopping på Entré. Blev inte så mycket inhandlat men jag hittade mig en vårjacka jag ska ha och Amanda fick ett par inneskor.

Just nu sover Amanda, katterna ligger utslagna på köksgolvet och jag har bytt om till mjukisar. Ikväll blir det en lugn kväll alldeles själv *underbart*

Hittar nu på i helgen?
Vi har inga planer alls...vilket känns såååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0