- Önskelista -

2010-03-21 @ 19:44:41

Om bara 36dagar blir min lilla flicka 1år!
Helt otroligt vad tiden går fort. Hunnit med så himla mycket under detta året. Skulle kunna skriva en hel bok känns det som :D

Jag tänkte underlätta lite för nära och kära som jag vet läser bloggen. Tänkte nämligen lägga ut en liten önskelista. (Observera att denna lista inte är i sammtycke med pappa utan den är gjord helt på fri hand! Detta är vad jag tycker att hon kan tänkas behöva! Vill man ha pappas åsiker får man prata med honom...)


Denna tuffa 3hjuling som jag hittade i ett magasin från "ToysR'us"...ingen aning om hur de stavas men ni vet vad jag menar :o) Skulle vara super fräckt att ha denna i vår/sommar och dessutom är det ju verkligen något att växa i.

 
Dessa fina plagg hittar man på Lindex och till byxorna finns en fin matchande body och även tjocktröja.
Legginsen, byxorna och tjocktröjan är dessutom "Ta 3 Betala för 2"

VillerValla har underbart fina kläder och vi har fastnat för en fin jacka! Hittar tyvärr ingen bild på den så får leta vidare.



Lite saker från IKEA som skulle uppskattas.



(Klicka på bilderna för att se större)

Alla dessa kläder kommer från H&M

Köper man klänningar/sommarkläder bör dom nog vara 80/86. Hon har just nu 80 och är 76cm lång.
Till sommaren är de 2mån till efter hennes födelsedag.
Skor bör vara 21/22.




Kommentarer
♥ Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ säger:

Va mycket fint som lilla tjejen önskar!

O det är klart att hon ska överösas med paket som innehåller fina kläder, cykel o andra roliga saker när man är liten :)



Kram

2010-03-21 @ 21:14:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
♥ Johanna säger:

Jag tänkte också investera i en likadan 3-hjuling till Nellie till sommaren. :)

2010-03-21 @ 21:14:47
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0