Uppe med tuppen och full fart...

2010-01-21 @ 08:36:50

Ännu en natt utan att Amanda vaknade.
Jag har inte ens försökt vänja av nattmålet utan hon sover så gott så i alla fall *skönt*

Jag vaknade strax innan o7 och gick upp för att göra klart med tvätten (tvätttid mellan o7-11)
Gick in i Amandas rum och där låg hon med huvudet vid fotänden och sussade så gott. Kunde ju inte lämna henne själv i lägenheten medans jag gick ner för att tvätta så det var bara att plocka upp henne och lägga henne i vagnen istället. Så fort vi kom ner i källaren så vaknade hon, lika glad som vanligt :)

Idag så ska vi ner på Babycafét här på torget. Mest för att kolla om där är något folk och träffa nya människor. Vid lunch kommer Malin och lilla Oliver på besök.

Bäst att städa undan lite här hemma om man ska få främmande :)

Kommentarer
♥ Malin och lilla Oliver säger:

Du behöver inte städa bara för oss!

Och jag vet inte vad jag har trott, men jag har fått för mig att ni bor på kirseberg!

Vi ses sen! Kramar

2010-01-21 @ 08:45:30
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
♥ Fru Evelina - Happily Ever After säger:

Vad skönt att amanda sover så bra =)



kram!

2010-01-21 @ 09:18:37
URL: http://happilyeverafter.se
♥ Diana I Foto & Mammalivet säger:

jag har ingen anning. Dem raderar numrena från ett speciellt ställe men det finns ju inget 100 % skydd. men får dem en telefonsäljare så skickas samtalet till telespärren så får dem medela att nr dem ringt ska inte störas av telefonsäljare.. Aja inget jobb för mig iallafall.. Dem kan ju avskeda en samma dag och då ser jag ingen framtid i det!. Dem byter folk där väldigt ofta!.



Så du har jobbat som telefon säljare innan?

vad ska du göra efter mammaledigheten?



motercyklar.. Jag kan absolut inget om motercyklar :)

2010-01-21 @ 20:46:10
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0