Skönhets sömn

2010-01-08 @ 10:50:32

De senaste två nätterna har Amanda sovit fruktansvärt bra.
Hon sover iof sig inte i sin egna resesäng, men vad gör de när hon sover nästan hela natten bara hon får ligga bredvid mamma? Jag är lycklig, två nätter i rad som jag fått sova ordentligt. Thanks!

Men när vi kommer hem gäller det att få henne att sova i sin egna säng igen. Men det ska nog inte vara några problem. Hon somnar fint i resesängen men så fort jag kommer in för att lägga mig så vaknar hon till. Hemma har hon ju eget rum så då blir hon inte störd.


Igår hade jag fin främmande. En kär gammal vän jag inte sett sedan i somras som kom över på en kopp kaffe. Har en väldigt pratglad far så själv fick jag nästan inte en syl i vädret, men det var trevligt i alla fall och hoppas på ett återseende snart igen. Det blir alltid så sporadiskt, går 1/2år -1år mellan träffarna :( Men vitappar aldrig kontakten.

Igår kväll kollade vi på en Johan Falk - National Target . Det var grymt bra och jag kan varmt rekommendera den.





Kommentarer
♥ Madde säger:

OJJ jag såg visst helt fel haha... läste 26/1 =D

2010-01-08 @ 11:06:17
URL: http://madolf.blogg.se/
♥ mikaela - mamma till miliam säger:

hej, jag har skrivit lite på min blogg hur jag gör:)

2010-01-08 @ 11:16:44
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
♥ mikaela - mamma till miliam säger:

oj, skulle svara till en annan men de blev visst till dig:) haha

2010-01-08 @ 11:18:04
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0