Paus i målandet

2010-01-16 @ 15:08:43

Nu är halva rummet målat!!

Gick mycket fortare än vad jag trodde. Kanske blir till att köpa några hyllor till Amanda också och få upp innan tisdag! Vi får först se om de kanske ska målas en gång till eller om de täcker bra med bara 1målning. Än så länge är jag super nöjd med målningen.

Egentligen skulle 2 av väggarna bli vita men jag har ingen vit färg hemma så de blir rosa just nu, målar över till vitt sen när pappa kommer hem hit för att tapetsera lite i övriga lägenheten.
Känns i alla fall riktigt skönt att vara på G med renoveringen och stolt att jag klarar det alldeles själv.

Var iväg till Jägersro innan för att inhandla penslar och roller. Kom även hem med en gardinstång som var alldeles för kort (typiskt mitt ögon mått) och lite kläder till Amanda. Jag kunde ju inte låta bli när det var REA överallt. Ska ta kort sen så ni får se...en super söt body som det står "Mummy´s little hero" på ;-)

Nej dax att återgå till målandet!!

Kommentarer
♥ Emelie säger:

lycka till med målandet!!

De är så kul o gära om .. =)

Kommer bli jätte fint tror jag



Kram

2010-01-16 @ 15:24:24
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0