Ny Mobil

2010-01-25 @ 18:36:32

Fick precis meddelande om att min telefon var tillbaka efter reparation.
Ringde in till butiken i Uppsala och frågade vad felet hade varit på telefonen, det jag fick till svars var att:

-"Du har fått en helt ny!"

Man tackar man tackar! Men nu i efterhand ångrar jag mitt val av mobil, men lite sent nu. Hört så mycket dåligt om Sation och att alla bara lämnar in den hela tiden för att det är fel. Men bara att hoppas på att denna funkar bättre.

*håller tummarna*

Kommentarer
♥ Malin, Alice & Lowes mamma! säger:

Härligt med ny telefon!! :)

2010-01-25 @ 19:48:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
♥ Jeanette säger:

Bra att du fick en ny! Vet inte hur många gånger jag har lämnat in min och fått tillbaka den, med samma fel. Suck!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-26 @ 12:33:11
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
♥ Lina säger:

Tråkigt.. antar att alla våra fylle bilder e som bortblåsta nu rå?!?! hahahahahahahaha Måste ha varit uppåt 30 bilder med samma motiv på.. hahahaha

2010-01-26 @ 13:37:30
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0