Morgonmys!

2010-01-23 @ 08:47:23

Vaknade av att jag hörde Amanda busa runt i sin egna säng. Hon skrattade och verkade ha det bra med sina nallar så jag låg kvar ett tag till i sängen och bara njöt av hennes läten. När jag kom in till henne satt hon upp i sängen och busade med alla nallar, precis som jag trodde. Var glad som en solstråle!

Magen min verkar vara bättre idag. Tusen tack för alla era tips jag fick igår. Druckit lite Nyponsoppa och ätit någon rostad macka också. Vågar mig inte på någon stadig frukost direkt utan det får räcka med lite Nyponsoppa så jag får se om de vill stanna kvar i magen först.

Jag blev tipsad om en Barnskobutik som ligger nere på stan igår och tänkte att vi i ala fall skulle våga oss ut på en promenad idag. Ska se om jag kan hitta någon 1års present till Amanda. Det är att avra väldigt tidigt ute men vad spelar det för roll, det är ju REA nu så man får passa på ;)

Annars finns ingenting planerat idag. Vilket jag tycker känns rätt bra, osäker på hur jag mår egentligen. Inte tid direkt att känna efter heller eftersom man har ett litet busfrö hemma *hehe* Vilket är skönt!

Just nu siter hon på köksgolvet och har rivit ut alla pantburkar och kastruller, verkar ha riktigt skoj. Lättroade är dom små. Men nu är det dax för ombyte och sedan bege oss ut!

Ha en super fin dag!

Kommentarer
♥ Diana - I foto&mammalivet säger:

Hoppas du snart blir frisk!

2010-01-23 @ 10:02:33
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Vad skönt att magen iaf känns lite bättre idag. Inget kul alls när man är sjuk och också ensam med en hyperaktiv liten.

Låter spännande med skoaffärsbesök. ^^



Ingen vet riktigt varför Ludwig kräks så mycket som han gör. han har alltid varit känslig då vi byter sondmat eller ökar måltiderna. kanske för att man opererat så pass mycket och magen är stressad? Iaf så tror man att det är något som kommer växa bort. Och det funkar ju bättre nu än förut men blir alltid lite knöligt då sondmaten han har inte riktigt kan tillgodose hans behov. Han är ju en väldigt aktiv liten kille som behöver många kalorier men som inte går att få i så väldigt många måltider. Nu har vi iaf gått tillbaka till den maten han hade och sen vi bytte tillbaka har han inte spytt något alls så det är ju bra.

Vi ska göra ett nytt försök med maten när han är frisk. Och då med en långsam övergång så man blandar dom två försiktigt så magen får vänja sig. Förhoppningsvis går det bättre då.



Hoppas ni får en fin dag idag!

2010-01-23 @ 11:42:46
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0