Fredags Lyx

2010-01-15 @ 20:43:29

Stekt Lax med Broccolimos

Visst är väl det härlig fredagsmys mat!?!? NOT

Men jag påbörjade ju det där med GI igen i måndags och känt mig riktigt duktig och inte alls känt att det varit jobbigt att välja bort socker och kolhydrater. Men i morse på jobbet så serverades ju den sedvanliga fredagsfrukosten med färsk fralla och självklart kunde jag inte motstå det, så ikväll fick det då bli GI mat igen. Kanske inte låter så smaskigt men det är de faktiskt. Till denna delikata maträtt serveras mineralvatten med smak av citron :-P


Kvällen har annars bestått av att plocka iordning i Amandas rum. I morgon blir de inte sovmorgon utan ska iväg in till stan för att inhandla lite penslar och rollers så jag kan måla färdigt hennes rum. Allt skit som ska ner i förrädet ska väck och sedan på söndag blir det nog en tripp till IKEA för att införskaffa denna byrån som hon fått av mormor och morfar!



Kommer bli himla fint med dessa lådorna i...Rosa & Svarta...




Hoppas verkligen hon kommer trivas i sitt nya rum när hon kommer hem på tisdag!

Saknar dig redan mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0