Dagens besök!

2010-01-21 @ 21:05:43

Idag var Malin och lilla Oliver på besök.
Var verkligen super trevligt och alltid skoj att ha folk hemma.

Nu när Amandas rum är klart får hon se till att bjuda hem alla väner för att leka loss :)


En glad liten Oliver med sin mamma Malin


Oliver chillade gärna i soffan medans Amanda...


...rev sönder och åt upp mammas tidningar!

En trevlig dag har vi haft i alla fall.


Blev en promenad ner till Entré när Malin och lilla Oliver skulle bege sig hemmåt. Jag hade hoppats på att Amanda skulle somna men det ville hon verkligen inte.
För att få hennes nattningsrutiner att fungera som dom ska vill jag inte att hon vilar efter kl.16.oo. Men idag somnade hon till i min famn 16.3o, gjorde allt jag kunde för att hålla henne vaken men till sist gick de inte. Hon fick vila 3o min men sen var det dax för lite mat. Har busat och stojat i vardagsrummet hela kvällen och vid 19.3o somande min lilla solstråle.
Får vi se om det är för natten eller om hon vaknar inatt...håller tummarna för en till hel natts sömn.

En kopp the och CSI Miami står nu på schemat!


Kommentarer
♥ Tessa säger:

Ja hon e sååå pappig, men de har hon alltid varit :) men jag fick fortsätta mysa sen för hon hade inte ro att ligga kvar där när melvin lekte med "hennes" leksaker på golvet brevid :-D

2010-01-21 @ 21:22:36
URL: http://tessa84.blogg.se/
♥ Diana I foto & mammalivet säger:

Hoppas hon sover för natten så du får lite ensam tid nu =)

2010-01-21 @ 21:44:12
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
♥ carro säger:

tack så mkt :D

2010-01-21 @ 21:48:41
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/
♥ Diana I foto & mammalivet säger:

fin den översta bilden är på malin och oliver!



men ska du jobba fultid då eller bara 2 dagar i veckan?



ja inget jobb för mig i allafall..dem som hade jobbbat där längst var 6 månader. och det känns inte tryggt.



2010-01-21 @ 22:05:46
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0