BabyCafé - Kirseberg

2010-01-20 @ 22:55:42

Efter tips från en annan bloggar-mamma så letade jag idag efter lunch upp kyrkan i Kirseberg. Det ryktades nämligen om att där skulle finnas ett babycafé. Mycket riktigt så fanns det något som kallades "Körsbäret" på deras innergård. Tog ett tag innan jag hittade dit ordentligt men till sist så parkerade vi barnvagnen utanför och klev in som första lilla familj.

Var en ganska stor lokal som hade en massa leksaker. Vi kände oss lite ensamma i början och jag började tvivla på att där skulle komma några människor, inte alla som vill ut i detta ruskvädret. Men ett, tu, tre så var där till sist säkert över 10barn. Var trevligt men blev lite för stimmigt till sist.

2st bekanta ansikten såg jag också.
Först trillade Johanna och hennes lilla Nellie in. Var verkligen super trevligt att ses, läser varandras  bloggar och hon som tipsade mig om fiket - Tack för tipset förresten! Ses vi där nästa vecka? -

Sedan stötte jag även på en av mina konfirmandledare från Uppsala. Världen är allt bra liten :)

Varit en bra dag och Amanda njöt av att få busa med alla andra. Somnade som en stock i vagnen på vägen hem. Dock blev eftermiddags vilan lite försenad och det betydde då i sin tur att natt blev det inte förrän 21.3o.

Nu är det i alla fall natt för mig snart!!

Kommentarer
♥ Malin och lilla Oliver säger:

Jag tror Oliver komma äta ca 11. Sen kan vi börja ta oss bort mot er. Tror det får bli buss faktiskt. Så vad heter hållplatsen nära dig? Sen ska vi nog kunna leta upp er lätt. Annars ringer jag. För ditt nr har jag kvar. Kan skicka ett sms till dig imorn när vi gått upp (ifall du sover nu)!

Ska vi ha med oss något?

2010-01-20 @ 23:19:50
URL: http://finaklumpen.blogg.se/
♥ Johanna säger:

Jadå, klart att vi ses där nästa vecka. :) (Om du nu är frisk från magsjukan då dvs.)



Hur var förresten det babycaféet där du bor? Var där ngt folk? Vi hade planer på att gå dit också men tog en lång sovmorgon istället, hehe.



Ha det gott!

2010-01-22 @ 10:05:37
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0