Älskade hem, Älskade Malmö

2010-01-14 @ 19:52:44

Nu är jag äntligen hemma.
Hemma i en väldigt stökig och ostädad lägenhet men ändå hemma.
Knappt att jag kände igen mig :-)

J var och hämtade oss på flygplatsen, var som att komma till utlandet.
Solen sken och det var 0gradigt. *underbart*
Åkte hem för en liten fika och så hann jag med att packa allt lillan skulle ha med sig hem till pappa. Blir många dagar borta i kära Skanör. Hon kommer få det toppen. Men usch vad jag ska lida varje gång hon går utanför dörren. Tårarna kom som vanligt, tur att Sarisen och A var på plats så jag fick annat att tänka på.

Ibland känns allt som hänt så himla overkligen.Tex idag när vi skulle få skjuts hem så undrade jag varför J inte svängde av mot Trelleborg. Fick för mig att det var hem, men det är det ju inte nu för tiden och inte varit de senaste 3månaderna. Men ändå kändes de så fel att åka in till stan. Men man vänjer sig väl med de också.

Har hunnit med en liten mat-shopping på MAXI Toftanäs och även hunnit kika in i A:s lägenhet som han nu ska lämna för att bli sambo med Sarisen. Skit kul att det funkar så bra för dom och skit bra för mig som får köpa lite möbler billigt ;-) Helt klart en "win-win situation"

Nu väntar lite mat i magne och sedan ska jag plocka iordning i Amandas rum. Under helgen står en ommålning på listan och möblering av hennes rum så hon inte bara kan sova där inne utan även kan leka där inne. Just nu används hennes rum som förråd känns det som...inte kul.

Ha en toppen kväll och jag beklagar att de inte kommer in några bilder men är av med min mobil ett bra tag :-(

Kommentarer
♥ Johanna säger:

Välkommen hem! :)



Vad skönt att S & A var där med dig. Att ha bra vänner i jobbiga stunder är alltid bra!

Men du, dagarna går fort till Amanda kommer igen. Du har ju en hel del inplanerat och då går tiden fortare! :)

2010-01-14 @ 21:51:28
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
♥ Jenny säger:

Jobbigt med så stora omställningar men kommer gå bra ska du se :) Kram till er!

2010-01-14 @ 23:46:16
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0