Vad är problemet?!

2010-02-21 @ 20:12:08

Sony Ericsson kan uppenbarligen inte tillverka mobiltelefoner.

Min telefon har precis varit in på lagning...eller lagning kan man ju inte kalla det eftersom dom inte visste vad felet var så fick jag en helt ny telefon. Efter att ha använt telefonen 1dag så blir det samam fel igen. Telefonen bara dör och det går inte att sätta på den och bildskärmen hänger sig. Jag blir sååååå trött!! Men sen har telefonen fungerat förvånansvärt bra senaste veckan, men att tillverka batterier med hållningstid de kan dom verkligen inte. Får ladda mobilen dagligen...att tillägga är att jag INTE använder den speciellt mycket om dagarna heller...Bara att bita ihop BARA 2år kvar på bindningstiden *suck*


Kommentarer
♥ Jenny säger:

förmodligen fick du en så kallad "swap" dvs, de har bara bytt ut insidan på telefonen, och då blir vissa "gamla" delar kvar så det är därför felet kvarstår. Tycker du ska skicka in den på service igen och säga att problemet kvarstår!



Efter samma fel 3 gånger har du rätt till att göra en reklamation och få en HELT ny, alltså inte en swap...



Hoppas de ordnar sig, kramar!

2010-02-21 @ 21:47:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
♥ Anna säger:

Hej jag har samma problem med min hänger sig och är hopplös att få i gång när man ska starta den. har inte lämnat in den men funderar på de och sen sälja den jag har oxå bindningstid men det är ju bara abonnemanget för min del. ren skit telefon och ainon är lika fick testa den i några veckor och fy säger ja bara seg och helt omöjlig att skriva sms på och tutshen funkar inte bara en dag!!!!



mvh Anna

2010-02-21 @ 22:21:30
♥ anna säger:

oj du måste haft otur. Jag har haft min sen dom kom och fungerar hur bra som helst.. inga problem alls..jag älskar den!!



2010-02-22 @ 10:35:23
URL: http://aaannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0