The Wedding Planner

2010-02-21 @ 20:22:26





Genre:
Romantisk Komedi
Speltid: 1h 38m
Skådespelare: Jennifer Lopez, Matthew McConaughey m.fl.
Marih:s betyg:
4 av 5

Mary Fiore är ett proffs på kärlek. Andras kärlek. Hon är den mest efterfrågade bröllopsfixaren i San Francisco. Hon är den som ser till att alla andras drömmar slår in, men är för upptagen för att ha något eget kärleksliv.

Mitt under arbetet med ett av de mest lönsamma uppdragen hon någonsin haft, klarar sig Mary nätt och jämt ifrån att blir ihjälkörd av den stilige barnläkaren Steve Edison. Och kärleken slår ner som en blixt i hennes liv. Ett litet problem uppstår dock när Steve visar sig vara någon annan än hon trott. Karriären och kärleken har frontalkrockat…

 

 


Amanda somnade tidigt igår kväll så jag kröpner i sängen och kikade på denna filmen. Jag tyckte den var sjukt bra. Nästan så jag skulle kunna ge den en 5a. Ett extra plus i denna film är ju Matthew McConaughey som är så sexig!! Jag blir knäsvag och får gåshud ;o) Har ni inget för er en lördagskväll tjejer så bänka upp med något snask att äta och gott att dricka och denna film!!


Kommentarer
♥ Jennifer säger:

Heej Marie! vem är det som har gjort din blogg header/design? pussa amanda från mig. kramar!

2010-02-21 @ 21:35:35
URL: http://jenniferholmstrom.blogg.se/
♥ froidan säger:

Jaha okej, måste ha missat det!

2010-02-22 @ 09:58:56
URL: http://froidans.blogg.se/
♥ Malin säger:

Vi träffas gärna torsdag eller fredag och leker lite.

2010-02-22 @ 17:43:22
URL: http://finaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0