Storstädning/rensning

2010-02-19 @ 10:49:45

Idag är det storstädning och rensning på schemat.
Nästa projekt i renoveringen är mitt sovrum och för att det ska bli av så måste först en massa saker ner i förrådet. I dagsläget är Amandas garderober fyllda med "skräp" och de ska bli ändring på det så jag kan ha in hennes kläder där. Inte så lätt att springa ner till källaren med en massa saker när man har en liten som ska sitta i vagn. Men hjälpen kommer!! :o)

Ska ta tag i mina garderober nu...


Kommentarer
♥ Jessica- Mamma till Leia säger:

Åhh, va snäll du är.. Det är färgat, men vet inte vilken färg det är.. hehe. Sparade en slinga i luggen sist jag färga det.. Men de är åt de bruna hållet... :-) KRAM

2010-02-19 @ 14:19:40
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Jösses vad duktig du är! Här hemma står allting bara still för tillfället. Vi är sjuka om vartannat och det finns arken oprk eller lust att ta tag i något alls.



Läser iaf ikapp lite inlägg på bloglovin idag efter några datorfria dagar. :)



Trevlig helg på er!

2010-02-19 @ 16:10:09
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0