Back in Uppsala

2010-02-15 @ 09:06:00

Ja då var man hemma igen efter en weekend i Sälen.
Borta bra men hemma bäst, inte för att jag befinner mig hemma riktigt än men idag är det iaf bara slappa inomhus som gäller (varit ute i friska luften så det räcker under helgen). Inga ben är brutna och inte skadat mig alls, så måste säga att skidåkningen gick riktigt bra. Har redan mersmak och vill åka tillbaka inom kort. Men denna vinter blir det nog inget mer, får bli nästa år istället. Var 8år sedan jag var iväg sist och så lång tid får det itne gå till nästa gång.
Skoj när de små tjejerna kan börja lära sig att åka också :o) Kan starta från 2år tydligen *längtar*

Idag går flyget hemmåt skåne kl.16.1o. Blir hämtad och sen är de bara hem o slappa som gäller. Upp och jobba i morgon igen. Full rulle hela tiden.

Hur har eran helg och Alla Hjärtans Dag varit?

Kommentarer
♥ Jenny säger:

Ser ut som om det varit en riktig kanon vecka :) Hoppas du får en fin vecka den här veckan också!



Kramar Jenny

2010-02-15 @ 17:31:59
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0