Tillbaka på arbetet

2009-09-03 @ 08:33:42

Idag ska jag in o besöka jobbet.
Ska planeras lite inför våran trevliga Nice resa som sker kommande helg.

Ska bli kul att komma iväg och träffa alla arbetskollegor igen, längtar faktiskt till att få komma tillbaka till arbetet och den vanliga vardagen igen. Underbart att gå hemma med Amanda men känns lite ensamt. På arbetet träffar jag alltid en massa folk och den kontrasten har varit lite för stor för mig tror jag.

Jimmie blir hemma idag och möter eventuellt up mig efter jobbet för att ta en tur till IKEA. Ska iväg och käpa en barnstol till Amanda som hon kan ha nu när det börjar bli mera mat för henne, lite bökigt att sitta med henne i knät hela tiden, kladdigt om inte annat :)

Tvättstugan nu på morgonen och snart drar jag iväg. 12.30 skulle vi ses på jobbet!!

Kommentarer
♥ Anna-Karin säger:

Vi kommer gärna hem till er! Vi har inget planerat på hela dagen så när som passar oss.

2009-09-03 @ 08:42:31
URL: http://elinliedberg.blogg.se/
♥ Minette o Eliaz säger:

Jag känner likadant som dig.. LÄngtar till jobbet och få träffa folk. Men visst är det underbart att gå hemma med sina små men ibland behöver man lite vuxentid=)

Vad jobbar du med förresten?

2009-09-03 @ 12:46:44
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0