Sjukstuga

2009-09-17 @ 09:06:45

Usch...inatt har det inte blivit mycket sömn.
Både jag och lilla Amanda har gått och blivit förkylda. Näsan rinner på lillan och hon nyser hela tiden, själv så har jag fått hemsk huvudvärk och snorig näsa. Inte så himla skoj att själv vara sjuk när man har en liten tös att ta hand om, egentligen skulle jag bara vilja lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet...men det går ju inte. Detta är ju verkligen typiskt när man är ensam hemma. Jag som aldrig är sjuk. Händer typ 2ggr om året och jag har väl fått höstens sväng nu känns det som. Tur att mormor och morfar kommer snart så man kan få lite vila.




Kommentarer
♥ Amanda säger:

Typ alla är ju sjuka nu! Jag åkte också på en släng. :oP

Hoppas ni kryar på er. Skönt att du får lite avlastning iaf.

Kram

2009-09-17 @ 10:13:50
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Men när kommer mormor och morfar då?



Hur hade du det i utlandet då föresten? Jag har varit sjuk så jag har missat massor känns det som.

Kram

2009-09-17 @ 10:24:44
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Okej...jag trodde dom skulle komma nu. För jag förstår att du verkligen skulle behöva dom nu. :o/

Jag hade gärna hjälp dig om jag kunnat. Dock hade det väl inte gått idag iaf eftersom vi väntar på provsvar om svininfluensa. :oP Har som sagt varit sjuka här med.



Hoppas ni får en lugn dag och iaf kan få sova lite.

Kramar

2009-09-17 @ 10:44:12
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0