Pirr i magen

2009-09-10 @ 08:19:55

Nu har det kommit lite pirr i magen inför resan i morgon.

Ska bli underbart skönt att få komma iväg till sol o bad,men samtidigt jobbigt att vara borta så "länge". Aldrig varit ifrån Amanda i flera nätter, men det ska nog gå bra.

Frågan är nu bara vad tusan ska man packa? Det ska tydligen vara riktigt varmt men med lite regnskurar.

Dag: 27grader
Kväll: 20grader

Blir kanske mest kjol/shorts/klänning...
Kanske någon kofta och så åker jag nog i jeans. I natt vid 03.30 ringer väckarklockan och sedan vid 04.15 ska jag befinna mig i Höllviken för vidare färd mot Kastrup.

Längtar så till färden. Så mycket nytt man ska få se och uppleva. Har min snälla vän Lina som dessutom lånat ut sin videokamera till mig så man kan få lite minnen som är rörliga också.


Kommentarer
♥ Sara Hansen säger:

Oooo är så avis på Er, ni kommer få det så fantastiskt. Nice är en underbar stad! Ta hand om varandra så ses vi när du kommer hem hjärtat. Ledig på måndag, så då hittar vi på något va? Pussas

2009-09-10 @ 18:29:28
URL: http://saralovethesea.blogg.se/
♥ Malin och lilla Oliver säger:

Hoppas du får en trevligt resa, fast det blir lite arbete också!

2009-09-10 @ 20:27:43
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0