Framtidsplaner + Hemlisar :)

2009-09-30 @ 21:10:42

Ikväll har jag suttit i tankarnas värld.
Klurat lite på framtiden och en liten idé jag har.
Vad det handlar om kommer jag ännu inte avslöja men har kommit en liten bit på vägen, tack så hemskt mycket mor & far som "brainstormat" med mig hela kvällen.

Nu efterlyser jag dock någon som är duktig på lite bloggdesign.
Är inte bara en header som ska göras iordning utan en hel sida med allt som hör därtill. Efterlyser även någon som vet hur man kan få en vanlig .se eller .nu adress utan att det ska kosta en massa pengar. Jag själv är inte så haj på detta men det finns det ju andra som är :)

 


Kommentarer
♥ Lina säger:

jag har ju en .com adress till photobylina.. den har jag hos one.se... det är även billigare att ha en .se adress :-)

2009-10-02 @ 12:04:48
URL: http://endellina.blogg.se/
♥ Madde säger:

hejsan



prova dreamweaer som är ett program som funkar på drag and drop teknik. den skapar kod och är enkel att använda...

2009-10-09 @ 08:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0