Andra kvällen...

2009-09-17 @ 21:12:08

0-37cb8d9d3b3254127bfdfcbc78e06b96.png

Andra kvällen i rad som lillan somnar bredvid mig i soffan.Så himla skönt,hoppas de håller i sig :) Skulle på middag hos Saras far men blev inget utav det,så istället har jag fått hela nedre våningen ordentligt städad *skönt* Hade sotaren på besök idag o de var mindre skönt.Vi har dragit ner på ventilationen för både jag o Jimmie vaknade om mornarna o var helt torra i halsen,men idag när dom var här speedade dom upp den igen.Så kommer väl vakna me halsont igen.Måste be Jimmie gå upp på vinden o skruva ner den igen. Hoppas ni har en bra kväll för det har jag.Ensam me lillan o myser i soffan.Nu ska jag kika lite på TV o sedan väntar sängen. Natti Natti


Kommentarer
♥ Sara säger:

Nya fina pyjamasen :)

2009-09-18 @ 19:04:22
URL: http://saralovethesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0