Celebert besök :)

2009-11-17 @ 09:36:55

Igår fick jag och Amanda fin besök från Uppsala.
Det var kära farmor Ammis som kom vid lunchtid. Fick abstinens efter sitt goa barnbar (förståligt) så hon satte sig på flyget från Stockholm och kommer stanna till i morgon förmiddag. Alltid trevligt med besök.

Fullt upp denna veckan. Först så var min bror Peter här med familj fredag-söndag, nu är farmor här måndag-onsdag och på torsdag kommer farbror Micke :o)

Fått barnpassning idag så jag passar på att arbeta lite under förmiddagen  och sedan i eftermiddag ska jag till gymmet ihop med min PT. Ska bli riktigt skönt att få en liten spark i baken så man kommer igång med träningen. Cheesecaken står i frysen och väntar på mig men sedan efter denna veckan med allt besök så får det bli lite ordning med kosten igen. Varit ¨dåligt med träningen sedan jag skrev om det sist, dragit på mig en förkylning men som tur va börjar den nu släppa, så idag är det järnet igen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0