Stillastående

2009-05-31 @ 14:43:41

Jag skulle/ska ju ta tag i de extra kilona som sitter på kroppen efter graviditeten och startade tidigare i veckan. Jag kan inte säga att jag lyckats så bra som jag önskat men samtidigt känner jag mig inte missnöjd. Jag har kunnat motstå godis och jag har varit ute och promenerat. Igår tog vi en promenad på kvällningen och jag hittade en mysig stig inne iskogen och tänkte att det ska bli våran lilla promenad om dagarna. Räknar med att vara ute minst 45minuter. 'Eftersom lillan varit gnällig idag har det itne blivit någon längre promenad men varit ute på två kortisar iaf och jag räknar med en till ikväll. Till lunch blev de karlns "Korvstroganoff". Kanske inte den nyttigaste men som sagt va avstår jag iaf godis...

Nej nu ska jag hoppa ut i solen ett tag! ♥

Kommentarer
♥ Sara Hansen säger:

Tycker ändå du är duktig :) Imorgon bär det av till Stoff och stil och annat mys. Ska sys gardiner ute i solen tänkte jag :)

2009-05-31 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0