Målning av trapp

2009-05-29 @ 18:06:54

När vi flyttade in i vårat lilla radhus så total renoverades allt. Det var en massa saker att bestämma sig för och det skulle göras på väldigt kort tid. Måste säga att jag är nöjd med helheten men en del saker som ska fixas till. Man får ta en sak i taget.

Något som jag  inte är riktigt nöjd med är våran trappa.....



Den passar inte in helt enkelt. Allt är vitt/svart utom trappan. Sticker ut lite väl mycket för min smak, passar inte in!! Men nu är det klart, den ska målas vit under våran semester. Jimmie pratade med våran kära hyresvärd och han står för ommålningen :)

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Rabattkoden är din. Jag mailar den till dig så kan du shoppa loss sen. Hoppas jag fåpr se vad det blir.

Kram

2009-05-29 @ 18:12:54
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ therese säger:

Vad har ni för hyres värd?

2009-07-22 @ 11:35:36
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0