Ingen sömn

2009-05-13 @ 11:10:28

Blev ingen längre myskväll igår för Amanda vaknade..Hon började gnälla en massa så jag tog upp henne istället och skulle försöka sova, men vi låg i sängen mellan 21.3o till 02.oo innan hon ville somna. Så idag är jag en aningens trött. Hon sov mellan 02.oo och 06.oo och nu tyckte jag att det var dax att kliva upp. Klockan är redn 10.3o
Just nu ligger hon så sött o sprattlar i soffan och jag hoppas sååå att vi kan få lite mer sömn inatt..

Jimmie jobbar idag, första dagen på ett bra tag nu efter lite ledighet. Hoppas Amanda kan vara lite snällare ikväll och vill somna lite tidigare, jag är helt slut o det blir nog en stöd-vila idag me.

Kram på er ♥

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Ja, nattsudd tar på krafterna. :o) Det vet jag också. usch...hoppas hon vill vila lite nu på dagen idag iaf då så du också får vila! Jag har precis fått Ludwig att somna i sin säng. han har hållt igång sen halv fem. :oP Nu ska jag diska och plocka undan lite för sen kommer det folk på intervju idag.



ha en fin dag ni två!

Kramar

2009-05-13 @ 11:21:57
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Hille säger:

Jag har oxå trott att man inte ska ha kudde. Men jag har fått en nästintill platt av Lisa så jag får använda den då:-) Hoppas du får lite mer sömn inatt.

2009-05-13 @ 11:54:24
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0