Vårväder i södra Sverige?

2009-03-21 @ 10:55:40

Ja det är vad dom lurar i svenska folket på TV i alla fall. Kan meddela att vi i Malmö/Skanör i alla fall inte har något vårväder. Det är helt grått på himlen, blåsigt och det ser nästan ut som att det skulle kunna komma en regnskur. Ja jag kallar då inte detta för v år väder och värme i alla fall. Om det är någon annan i södra sverige som läser detta så kan ni väl lämna ett fotavtryck och berätta vart tusan vårvädret tog vägen?

Idag blir det en dag med städning,tvätt och bakning. Observera dock att det bara blir bakning om jag har energi över efter allt det andra. Men lovat att testa Annas recept på snabbt och gott bröd så man får väl hålla det,kan inte vara en sämre människa än så. Jimmie jobbar idag också :o( Vilket känns halvskoj såklart. Man hade ju gärna haft honom hemma och hittat på något skojsigt, men han har ju precis som jag ett arbete att sköta, bara att hans arbetstider ibland är de dummaste påhittet.

Nej nu ska jag försöka ta tag i denna dagen!
Någon som har något bra filmtips till eftermiddagen/kvällen? Känns som sagt va inte som att solen kikar fram så kan lika gärna ligga i soffan med en bra film...eller varför inte denna braiga bok jag påbörjade igår...


Kommentarer
♥ Maria säger:

Jag rekommenderar I am Sam, har du sett den? STOR gråtvarning dock ;) Men en vansinnigt bra film som jag har sett flera gånger.

2009-03-21 @ 12:22:46
URL: http://mimariatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0