Snabb uppdatering...

2009-03-04 @ 16:20:44

Uppdaterar er väldigt snabbt då jag idag haft fullt upp.

Var på tillväxt UL igår och allt var bra (berättar mer ikväll) och ikväll ska jag iväg med världens bästa Sara på en romatisk middag på "Gästis".

Som sagt va kikar jag in senare ikväll och berättar mera. Går in i v.34 idag och ska även försöka uppdatera med lite bilder. Enligt UL igår blev vi flyttade en hel dag :o) Från den 21April till den 20April. Kanske att det blir ett påsk-barn som Jimmie tror. Jag håller dock fast vid ett Maj-barn.

Tjing så länge...I'll be back...

Kommentarer
♥ Johanna säger:

Hehe, tack igen! :)



Åh så skönt att bo i Skanör. Jag har en kompis som växte upp där så jag spenderade nästan varje sommar där nere. Helt underbart på sommaren!:)



Jag känner igen dig också, litegranne. Vilken skola har du gått på när du var yngre?

Jag är byggnadsingenjör så jag jobbar på en liten firma där jag ritar hus, affärer, industrilokaler och annat.. vad jobbar du med?



Ha så mysigt på Gästis! :)

2009-03-04 @ 16:24:35
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
♥ Johanna säger:

Jaha, ok. Då har jag ingen aningn om var vi setts :)



Hehe, det är ingen fara, fråga på! Jag fyller 26 detta året. O du då? :)



Ha en trevlig kväll du med!

2009-03-04 @ 16:36:49
URL: http://johannaanderberg.blogg.se/
♥ Milla säger:

åå man blir helt sjuk av avund när man hör att nån annan ska ha en bäbis, det är ju så härligt =D



Skönt att ni fått en ag framflyttat !

2009-03-04 @ 16:38:33
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0