Ska magen spricka?!

2009-03-11 @ 15:28:02

Hjälp det känns verkligen som att magen min ska spricka idag....

Tror att lillen börjar längta ut, massa buffande. Absolut inga små söta sparkar längre utan det är mer försök till "utbrott" eller hur man säger :o) Jobbigt att känna sig så himla klumpig bara. Idag har varit en dag med mycket svettningar och andfåddhet. Knyta skorna kan man glömma nu, dax att köpa ett par tofflor. Längtar faktiskt efter att få gå hemma nu. Bara loda runt i mjukisar hela dagarna. Inga kläder passar ju längre och inge skoj att kaste ut en massa riksdaler på något man bara kan använda 5veckor.

Nej nu får jag bita ihop o fixa de sista timmarna på jobbet....

Kommentarer
♥ Mikaela säger:

Nej nu är det nära :D Känns så bra så! Du svarade aldrig om skötbordet förresten. Du skrev att Ikea hade ett liknande, såg det inte på hemsidan?



Han längtar så mycket :)



Nej den är inte packad, tänkte fixa det nu kommande vecka efter vi handlat in det sista viktiga.

2009-03-11 @ 16:31:26
URL: http://m1kae1a.blogg.se/
♥ Mikaela säger:

Jag går ju hemma nu, så himla skönt!! Åkte till o med till BM i mjukisbyxor idag hahah.. Orka dra på sig obekväma kläder. Mina klänningar är sköna men nää jag ville inte "piffa till mig" idag.



Mammajeansen är inte längre sköna heller...

2009-03-11 @ 16:33:10
URL: http://m1kae1a.blogg.se/
♥ Amanda säger:

Jamen det är juh ett fint namn! :oD



Ludwig vägde 3450 gram och var 50 lång. Alldeles lagom stor var han. Och han kom bf+2. Men jag bodde typ på förlossningen från v 30. För han var på väg redan då. men vi lyckades behålla honom tiden ut och tur var väl det. Så sjuk som han var.

2009-03-11 @ 17:40:36
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ emelie säger:

Ja jag som älskar att sova! =) Så idag har jag passat på medans Thilde var på dagis!

Men nu har huvudet slutat banka.. =)



ja du har verkligen så fin mage.. Och inuti den ligger en vacker liten prinsessa :)



Ha en fortsatt bra dag!

2009-03-11 @ 17:46:43
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0