Sjukling

2009-03-28 @ 09:27:05

Inte kul alls att vara hemma och sjuk :o(

Kände av det redan igår morse på väg till jobbet. Svullen om ögonen, rinnig näsa och allmänt hängig.Men jag åkte självklart till jobbet i alla fall. Har så mycket kvar att göra men så få dagar att hinna allt på. Sen hade jag också två stycken kundbesök igår som jag var tvungen att ta i.

Snälla chefen åkte hem lite tidigare i alla fallså jag fick åka med henne strax innan 16.oo. Var hemma till 16.45 och då var det direkt soffan och täcket som gällde. Så himla ynklig man känner sig när man är sjuk. Ville såklart att Jimmie skulle vara hemma och ta hand om mig men han jobbade för fullt på restaurangen.
Inatt har det inte blivit mycket sömn heller. Näsan är täppt och ingenting hjälper för att få bort proppen heller. Snyter, snyter och snyter mig och inte ens nässpreyen  jag använder vill hjälpa. Blir till att ta en tur till Apoteket idag och se vad dom har. Vill verkligen INTE vara sjuk. Jobbigt nog att kånka runt på denan stora mage.

Varit dålig med uppdateringar på magen också så ska ordna det idag när jag ändå bara ska hänga hemma.

Kommentarer
♥ Anna säger:

Krya på dig! Kram

2009-03-28 @ 09:55:26
URL: http://anna1441.webblogg.se/
♥ Emelie säger:

Krya på dig på!

Ha en forsatt bra dag!

2009-03-28 @ 10:59:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0