Sista dagen på jobb i morgon?

2009-03-31 @ 18:36:01

Sista dagen på jobbet sulle egentligen vara idag. Men eftersom jag var hemma igår så han jag inte direkt rensa bland mina pärmar på jobbet så åer in i morgon också. an tyvärr inte säga att jag är speciellt sugen just nu med tanke på den rinniga näsan och den onda halsen, men ska jag någon gång bli klarså måste jag ju ta tag i det.

Usch då var man pank igen da, precis betalat räkningar och det är ju alltid lika roligt som ni kanske känner igen. Men men, det måste ju göras. Undrar hur det ska gå nu när man börjar få mammapeng? Skulle egentligen begära min mammapeng idag också men sjuter det till på torsdag. Jag behöver ju inte min första peng förrän sista Maj så ska nog klara av det trotts att jag skjuter på det en dag eller två.

Jimmie ligger i soffan och knäpper på sin dator för fullt och jag sitter i köket och snorar. Om man kanske skulle försöka få i sig lite mat och sen ta täcket, godisskålen, en film och lägga sig i soffan? Ja jag tror jag ska ta och föreslå detta för karl i alla fall ;o)

Idag är det förresten ingång i v.38. *hjälp* Snart ploppar bäbisen ut. Men skönt de måste jag säga för idag har jag hemskt jobbiga sammandragningar. Jobbigt att ingen annan än ens mamma förstår hur jobbigt detta är bara. Mår inte tipp topp direkt. Vill att detta ska vara över nu....

♥ kram på er alla ♥

Kommentarer
♥ Eva säger:

haha.. Du är för söt... "Hjälp! Snart ploppar bebisen ut!" ^^

2009-04-01 @ 06:40:57
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0