Lördag igen...

2009-03-07 @ 16:00:05

Jahaja, då var det helg och lördag igen.

Som vanligt har förmiddagen gått åt till att städa och plocka undan.
Börjar bli ordning på alla saker här hemma nu i alla fall,tror jag. Det som fattas nu är ju lite mer möbler och annan inredning. Men ser ut som att vi i morgon tar oss en tripp till IKEA för att inhandla en del. Man kan ju inte ta allt på engång utan får ta en sak i taget. Kommit fram till vilken byrå vi ska ha i "hallen". men börjat vela på hur vi ska ha det i köket. La tidigare in lite stolar jag ville ha hjälp med men verkar som att det blir något helt annat nu :o)

Köket vårat går som känt i valnöt/vitt och vi funderar då på ett svart bord och svart/grå/vita stolar... Någon som har tips?

Ensam hemma ikväll, Jimmie jobbar som vanligt och troligen blir det riktigt sent ikväll då dom hade mycket att göra. Men ingen fara, jag har bunkrat upp med godis och film. Får se hur länge jag orkar vara uppe men  lutar åt att kika på "John Tucker Must Die".  Lagom för en ensam lördagskväll i soffan.

Nu ska jag kika vidare på lite inredning, lägger in lite bilder när jag hittat något intressant. Alltid kul att höra eran kommentar! Tjing så länge ♥

Kommentarer
♥ Emelie säger:

Tack, ja hon är verkligen en sötnos.. Men snart har ni eran lilla här.. =)

Tråkigt att vara ensam både ikväll och imorgon!

Vart är din sambo??!



Ja men de är bara att du slänger iväg ett mail med lite bilder och hur du vill ha de så fixar jag de =)

Sen måste du skicka inloggningsuppgifterna..



Ha en trevlig kväll, MYS och njut av ensamheten innan lillen kommer till världen..



Kramar

2009-03-07 @ 17:27:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Emelie säger:

Ok, ja inom restaurang finns de ju en hel del jobb! Jag gick hotell och restaurang utbildningen på gymnasiet.. =)

Riktigt skoj..



Ja passa på att pyssla lite innan lillen kommer..

TACK..



Kram

2009-03-07 @ 17:31:28
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0