Ingen shopping :(

2009-03-08 @ 11:21:22

Upp tidigt och gjorde mig iordning. Idag var det äntligen dax för att shoppa lite nya möbler och Bilbarnstol. Man får ju passa på när J är ledig för annars kommer jag ingenstans. Ut med Bailey och hoppa in i bilen....men det blev iaf inget. Vet inte hur jag ska lösa detta för vi behöver verkligen komma iväg och handla och jag kan ju inte göra det själv. F*n att man bor på landet ibland alltså....

Sitter mest irriterad just nu i soffan över att inget blev gjort. Jag har dessutom bestämt tid med en tjej inne i stan för att köpa en fotölj jag hittade på "blocket" men de kan jag ju inte heller göra. Ska jag kånka den på bussen?

Nej nu ska jag sluta sura till er goa läsare som följer mig/oss varje dag. Men idag är hur som helst en piss-dag. Inget är som det borde...och frågan är om det blir de...

Kommentarer
♥ Emelie säger:

Men va tråkigt, va hände??

Är bilen paj?

Hoppas de löser sig på nå vis..

Kram

2009-03-08 @ 11:59:06
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
♥ Lina säger:

Attans då. Kanske är bra att du har körförbud.. med tanke på magen :-)

Var det sambon som behövde en spark i rumpen för att komma iväg eller var bilden paj?=)

kramar

2009-03-09 @ 09:03:04
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0