Hemsk natt

2009-03-16 @ 08:39:55

Usch jag har inte sovit många timmar inatt.
För det första så blev det ganska sent i säng då en vän var över på kvällen för att spela lite TP. Men sen när jag väl la mig i sängen så började jag må så himla illa,hade ett tryck mot halsen som gjorde att jag kände mig kvävd också. Låg länge kvar i sängen och försökte andas frisk luft men till sist så gick de inte. Bosatte mig på toaletten ett tag, upptäckt att det inte är så lätt med denna kanon kula till mage man har. Fick ge upp efter 15-20min då ingenting hände och illamåendet i alla fall ville hänga kvar. Sedan har jag bara legat i sängen och vridit och vänt på mig, svettats och frysit om vart annat. Inte kul alls och jag hoppas bara att det var något tillfälligt så man inte ska gå och bli sjuk.

Jag jobbar idag i alla fall,men sitter hemma vilket känns skönt. Inte vill man komma in och smitta alla andra heller närman mår på detta viset!

Hopas ni haft en bättre natts sömn!
Nu ska jag koka lite kaffe,ingen som hade gjort det åt mig kl.7.oo när jag klev upp ;o)

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Usch...Hoppas illamåendet går över och att du piggnar till lite. (får sova)

2009-03-16 @ 08:59:45
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Mikaela säger:

Babyland har den tror jag om du har nåt i närheten!

2009-03-16 @ 09:16:07
URL: http://m1kae1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0