Nu sover lillan

2009-06-30 @ 21:52:40

Amanda har precis somnat o jag sitter nu o försöker uppdatera mig på alla bloggar jag inte kunnat läsa under mina tre veckor i Uppsala. Jag har ju en hel del att ta igen.

Idag har vi ägnat oss åt tvättstugan. Haft tvättstugan hela dagen idag och de behövdes verkligen. Vi hade en del sängkläder osv kvar hemma som låg i tvättkorgen. Och när man har små barn så blir det ju en hel de ltvätt mest hela tiden. Vi funderade på att skaffa oss en toppmatat liten maskin men de ligger på is just nu.

Var på mamma träff nummer 2 idag. Var lika trevligt som första gången. Vi har nu även bytt mailadresser med varandra så vi kan ta en fika under sommaren innan det är dax för nästa träff. Trevligt att lära känna lite folk här nere och dessutom mammor med barn i samma  ålder som Amanda. Är en till tjej i gruppen som är nyinflyttad så henne måste man ju visa runt lite i Skanör...

Nu är de dax för att ta ut limpan ur ugnen, nyfiken på hur de blir :o)

Kommentarer
♥ Lina säger:

Va roligt för dig!

Sug åt dig alla roliga vänner du träffar på, resten kan du låta bli (dom icke roliga, helt enkelt) :-P



kramkram



Vem har fixat din blogg föresten? Jätte fin!

2009-07-01 @ 13:33:55
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0