Idag bär...

2009-06-28 @ 11:46:34

0-6ce8773697223af86ac055f00026a11a.png

Idag bär de av hemåt skåne o Skanör igen.Känns jätte tråkigt att lämna familjen men samtidigt skönt att få komma hem.Hoppas vädret håller i sig,lite planer på att fixa i trädgården.Kommer kännas ensamt nu när man hela tiden haft folk runt omkring sig,men som tur är så blir vi inte borta allt för länge,uppe igen redan i början av augusti :) Nu ska vi ta o packa ihop o städa ur stugan.Har en hel del läsande att ta igen när jag kommer hem o jag ska uppdatera er lite oxå,har lite egna bilder o slänga upp.Ha en underbar dag i solen,själv så väntar en 70mils lång bilresa.Kram från hela familjen Berglund/Andersson


Kommentarer
♥ Amanda säger:

Så underbart fint du fått det inne på bloggen. Jag ler varhje gång jag ser din fina header.



Hoppas resan hem går bra.

Kram på er!

2009-06-29 @ 08:10:23
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0