Hälsningar från Uppsala

2009-06-12 @ 15:18:00

Jag är lite frånvarande nu under ett par veckor o det är för att jag befinner mig i Uppsala.

Jag och lilla Amanda flög upp i tisdags och Jimmie kommer på måndag för att ha sin efterlängtade semester på 2veckor. Vi kommer befinna oss lite hos Amandas farmor o "farfar" och en del hos min bror eller hos Amandas mormor o morfar. Och vi inte har någon vidare anslutning till internet, men jag mobilbloggar så gott jag kan :)

Hoppas att ni alla andra har det bra. Vi har det helt underbart. Amanda mår mycket bättre o just nu ligger hon själv på en filt på golvet o inget skrikande alls. Jag antar att alla åtgärder vi tagit till har hjälpt *skönt*

Nu ska jag läsa vidare hos er andra o svara på era kommentarer. Ha en super trevlig kväll!!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Vad fint du har fått det här inne! Jättegullig header! ^^



Hoppas ni har det fint!

Kramar

2009-06-12 @ 19:31:46
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0