Fyndat!

2009-06-06 @ 17:27:52

Är det bara vi i våran lilla familj som missat att nationaldagen numera är en röd-dag?
Vi skulle in till stan för att göra några ärenden och skulle då bla. till "Babyringen", men det visade sig ju att det var stängt :o( Men vi får ta det i kommande vecka.

Vi fann dock att det var öppet på Panduros Outlet så vi gick in där istället. Hittade en MASSA saker till min scrapping..helt underbart och sjukt billigt, det enda som fattas nu är ett album men de ska jag beställa idag...

Lillan ligger bredvid mig i soffan och vilar just nu...har haft den bästa dagen på lääänge. Hon har mest skrattat och varit glad. Lite gnäll nyligen men det var för att hon var trött antar jag...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o kika på "Lilo & Stich" :o)

 



Kommentarer
♥ Amanda säger:

Åhh vad jag blir avundsjuk! Här finns inget panduro i närheten. Och visst finns det en butik i stan som kan ta hem från panduro om man frågar men då är det aldrig reapriser.



Bra shoppat tjejen! ^^

2009-06-06 @ 19:24:46
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ Anonym säger:

scarpbooking är ju så skoj! Håller på med ett till thilde fortfarande.. :)

Blr ett första år bok sen får vi se om jag fortsätter.. :)

2009-06-06 @ 20:32:28
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0