Uppe med tuppen

2009-07-06 @ 07:05:38

Eftersom jag inte ammar våran lilla flicka så brukar jag och Jimmie dela lie på nätterna. Eftersom han jobbat så mycket under helgen så har jag tagit de senaste nätterna. Lilla sessan är en pig liten flicka och hon vill inte sova längre än till 7 så det har inte blivit många timmars sömn. Jimmie tog natten som var och även denna natt var en natt med väldigt lite sömn. Hon somnade vid 22.15-vaknade 04.20 för mat-somnade om vid 6 igen och nu klockan 7är hon vaken igen och i full gång i sitt baygym. Måste ju erkänna att det var riktigt tungt att gå upp och det behövs nog både en och två koppar kaffe för att jag ska vakna till. Hoppas på en vakenperiod på 2-3timmar så jag kan få sova lite sen.

Jimmie är ledig idag och vi har verkligen INGENTING planerat. Solen skiner så det blir väl en dag i solen på baksidan.

Ska du hitta på idag da?

Förresten, vart tog regnet vägen som dom pratade så om? Vi hade en mulen dag igår men värmenbestod och idag skiner solen igen. inte en droppe regn, skulle verkligen behövas!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Regnet är i Motala. :oP

2009-07-06 @ 08:51:45
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0