Tidigt i säng

2009-07-07 @ 21:43:46

Lillan somande precis och jag istter och tittar på minnesceremonin för Michael Jackson,antar att ni är många andra läsare/bloggare som gör de samma. Michael var min stora idol under mellan/högstadietiden och ala hans låtar finns i mitt huvud., Minns hur jag spökade ut hela mitt rum med affisher på Miachel och 3T. Han är saknad även i mitt hjärta.
Ska kolla färdigt på ceremonin och sedan blir det sänggång. Trodde Jimmie skulle komma hem tidigt idag men så blev de inte :(

Natti Natti

Kommentarer
♥ Linda säger:

Hej

jag har inte vart här på ett tag. Va fin din blogg har blivit.

2009-07-07 @ 22:47:04
URL: http://easytolove.blogg.se/
♥ Anna-Karin säger:

Hej! Ja, det är skönt att komma iväg på semester ibland. Vi kommer hem igen redan nästa vecka så då kan vi ta vår fika ;-)



Tror du inte att Amanda är lite gnällig och sover dåligt om nätterna för att det är så varmt och klibbigt och kvavt. Det är ju inte så lätt för om små att berätta när dom har för mycket kläder på...

2009-07-07 @ 23:22:55
URL: http://elinliedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0