Sååå stolt mamma

2009-07-12 @ 21:22:31

Idag har det varit väldigt dålig uppdatering på bloggen...anledningen är att vi har haft storstädning hemma idag :o) Och med storstädning menar jag verkligen storstädning....varenda liten list har blivit avtorkad här hemma. Skönt att få det ordentligt gjort  ibland. Har städat i klädkammaren, vinden och möblerat om lite i sovrummet. Tog oss en liten tur till IKEA och inhandlade lite saker till vardagsrummet. Jag kommer uppdatera med lite bilder senare.

Mitt uppe i städningen så kom Mange o Jeppe på besök. Våran lilla Jeppe fyller hela 23år idag så vi bjöd på middag och ett glas vin. Har precis nattat lilla Amanda och killarna stack iväg till affären för att hyra en film.

Jag är så himla stolt över min lilla flicka. Igår var det första gången hon vände sig från mage till rygg och jag har ju även envisats sedan i fredags med att lära henne somna själv i sängen och idag slocknade hon direkt när jag la ner henne. SÅ nu är det slut med vaggandet i vagnen innan hon slumrar in..är en riktigt stolt mamma just nu med näsan högt upp i vädret.

Nej nu ska jag kolla till henne så hon sover ordentligt och killarna kommer väl snart tillbaka så då blir de film-tittande...

Hoppas ni haft en trevlig söndag!

Kommentarer
♥ Linda säger:

Så i mon e det måndag. Har du skaffat dig en stegräknare?



Har ett förslagvi tar ett kort varje dag på hur långt vi gått,lägger upp på bloggen. På söndag räknar vi samman, den som vinner får (e vi fler?)

Den som förlorar köper ett presentkort på ex hm, lindex för en liten summa typ 20, 40,50 el liknande och skickar till vinnaren.



Va tror du om det?

2009-07-12 @ 21:50:25
URL: http://easytolove.blogg.se/
♥ Linda säger:

Kul, den som vinner får då 2 present kort.

För Hur mycket ska vi ta?

Affär kan man juman välja sälv, Hm el lindex

2009-07-12 @ 21:59:42
URL: http://easytolove.blogg.se/
♥ Anna säger:

vilken storlek på kläder tycker du än så länge håller/höll längst?

vilka bas-grejer tycker du man ska satsa på?

kram :):)

2009-07-12 @ 22:07:04
URL: http://aaannaas.blogg.se/
♥ Linda säger:

Ne vi kör längre, men det e lite kul att sammanställa varje söndag,på det visset har alla en möjlighet att vinna någon gång. Vi kan köra 50kr.

Den som vinner får ju då två present kort.

2009-07-12 @ 22:45:56
URL: http://easytolove.blogg.se/
♥ Linda säger:

Japp. Ja kolla vi kan ädra vint om ni vill.

Men det e lite kula att ha ett pris för det gör ju att man kämpar lite för de.

2009-07-12 @ 22:56:30
♥ Amanda säger:

Jösses vad duktiga ni varit allihop tycker jag! ^^



Idag ska jag se till att få fart på förbränningen jag med. Fick en helt ny stegräknare igår då den gamla var trasig så nu ska jag ut och gå. Och Ludde med då givetvis. :o)

Kram

2009-07-13 @ 08:45:45
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0