Orkanbyar

2009-07-18 @ 15:57:15

Helt plötsligt under min lilla vila på soffan så hörde jag hur det började blåsa något enormt ute, är världens orkanbyar ute. Hur blir det nu med min planerade promenad ikväll?Får hoppas på att det avtar lite senare, annars liger jag ju långt efter i utmaningen och det går jag INTE med på :o)

Känner mig helt slut i kroppen.La mig en liten stund på soffan och var tvungen att ta upp Amanda och lägga henne på bröstet för jag kände verkligen för att kela lite. Hon sover fortfarande men jag känner att jag måste aktivera mig lite, frågan är bara vad jag ska göra. Alla sy sakerna r nedpackade eftersom vi haft besök. Antingen så packar jag upp de igen eller så sysselsätter jag mig me något annat, annars somnar jag.

Dax för en STOOOOR Latte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0