Magont

2009-07-15 @ 06:29:25

Usch jag har en hemsk katarr-mage idag.
Är det vinet man drack igår eller  är de för lite sömn? Eller är de kanske en kombination av dessa två? Skulle verkligen behöva en"Samarin" och en säng. Vädret är just nu inte de bästa ute så en sovmorgon skulle ha suttit fint...Amanda ligger just nu o pratar för fullt i babygymet...kom igen....somna om!!

Tittade in hos tävlingsledaren Linda och fick se att jag leder just nu med hela 34.204steg :o)
Men med detta magont idag så kanske det blir lugnt, hade klurat lite på en joggingrunda på morgonen men känns som att den idén ligger på hyllan just nu.

UPPDATERING...
Amanda har precis somnat till i sitt babygym och jag ska genast ta med henneupp så man får sova lite till....Det behövs verkligen säger min kropp just nu!!

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Usch vad jobbigt med magen. :o/ Jag har sluppit allt sånt. Är bortskämd med bra mage och bra rygg. Mina krämpor sitter i fötterna istället. Dras med inflammerade hälsenor och senor under fötterna. :oP Men alla har vi våra krämpor, det är bara kämpa på.



Hoppas ni kommer iväg till marken. Det lät skoj!

Kram

2009-07-15 @ 11:50:18
URL: http://creyla.blogg.se/
♥ magdalena säger:

Hej tjejen!

Hm jag vet inte om jag rekomenderar det hehe själv tycker jag inte om det. smakar bara fibrer typ. Jag gjorde om receptet jag bakade i från, det skulle varit apelsinjuice tex. Men om du vill kan du få det :) Nyttigt är det ju i alla fall. Skriver det på bloggen sen :) kram på dig!

2009-07-15 @ 11:58:33
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/
♥ Föräldrabloggar säger:

Nu är vi tillbaka igen med Föräldrabloggar, dock på ny portal och vi hoppas att du även kommer att följa oss på denna portal. Vi fortsätter med samma funktioner som topplistor, tävlingar och naturligtvis rekommenderade bloggar dagligen.



Vill du vara säker på att inte missa en enda uppdatering så kan du glädja oss med att följa oss via Bloglovin.



Ha en underbar kväll

/Föräldrabloggar Crew

2009-07-15 @ 19:29:29
URL: http://foraldrabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0