Ingen Minifom = Katastrof

2009-07-21 @ 22:12:52

Amanda har som ni kanske läst tidigare en "släng av" kolik. Vi har testat de mesta fram och tillbaka och allt blev bra efter en tid. Hon blev en riktigt glad flicka av våra åtgärder och jag har njutit sååå av hennes närvaro. MEN, idag tog Minifomen slut och jag hann inte till Apoteket för att köpa ny. Ajajaj....hon har gallskrikigt ikväll. Tog en promenad med henne i över 1timma men hon bara skrek och skrek. Nu ligger hon i soffan med nappen, den var de enda som kunde lugna henne. Märkligt att hon aldrig annars tar nappen, bara när hon har ont i magen. Så efter mycket om och men somnade våran lilla prinsessa och jag funderar på att sussa nu jag me. Är helt slut efter att ha försökt trösta henne under flera timmar.

Hoppas ni haft en bra dag. Vi åkte till Halmstad igår och kom hem i eftermiddags då Jimmie skulle jobba igen. Har lite bilder som jag tänkte lägga upp i morgon.

Imorgon sätter tävligen igång igen. Stegräknar tävlingen. Vill DU vara med på kika in här!

Natti Natti ♥

Kommentarer
♥ naddie. säger:

funderar på och pröva vara med i tävligen till nästa vecka... måste hitta min stegräknare först ;)



verkar kul och sporrande!



kram

2009-07-22 @ 14:49:12
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
♥ Mikaela säger:

Har du en bärsjal?? Alltså det är typ det bästa man kan ha, nu använder jag sällan våran för Elias har varit en solstråle. Fast nu är han på väg in i en ny utvecklingsfas så då kommer den var GULD VÄRD.

2009-07-23 @ 11:41:50
URL: http://m1kae1a.blogg.se/elias/?tmp=192117

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0