Godmorgon onsdag

2009-07-08 @ 07:02:13

Uppe med tuppen som vanligt i familjen Berglund/Andersson.
Amanda hade lite svårt att somna igår och tror Jimmie till sist fick henne att somna när klockan var strax innan 01.oo. 06.3o vaknade våran lilla prinsessa igen och nu är det samma procedur som vaje morgon, hon ligger och skrattar och busar med sina Mumintroll i babygymet. Orkar nog hålla sig vaken 1timme i alla fall men sen är det dax för en liten vila igen, och lika så för mig. Är riktigt trött i ögonen, men lilla flickan i familjen som är chefen över tiderna här nu för tiden :)

Inget speciellt planerat inför denna onsdag än så länge. Sitter just nu som vanligt med en stor kopp latte och försöker vakna till lite, kikar på "Tusen bröder" och busar med Amanda.

Ska du hitta på idag?

PS.Kan meddela att jag har hemsk träningsvärk i magen och armarna idag. Men skönt för äntligen får jag känna kroppen jobba och att de förhoppningsvis ger något också!

Kommentarer
♥ Linda säger:

Jo man har ju några extra kilon sedan graviditeten, Tyvärr kan jag inte träna på gym pga min handled som jag bröt dagen innan förlossning. Den opererades ju och har inte fått mer en halva rörelseförmågan än.

2009-07-08 @ 08:49:17
URL: http://easytolove.blogg.se/
♥ Mikaela säger:

Härligt med en sån morgonpigg tjej ;)



Idag ska vi förmodligen åka till Skansen, strålande sol idag!

2009-07-08 @ 08:59:23
URL: http://m1kae1a.blogg.se/Elias
♥ Minette säger:

Du har också en riktig liten goding=) visst är dem helt underbara dem små liven.

Ser att det inte är så långt mellan våra bebisar. Vår kille är född d. 29 April.

Du var inte ensam om att vara uppe med tuppen idag. Eliaz ville absolut inte sova efter sitt morgonmål kl. 05.30 idag. Så det var bara att stiga upp.

2009-07-08 @ 09:15:06
URL: http://mammaoeliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0