Ensamt...

2009-07-18 @ 14:33:04

I förmiddags åkte min kära bror och hans familj hem till Uppsala igen. Det känns väldigt tomt här hemma nu eftersomman varit van att ha 4vuxna och två små spädbarn omkring sig.
Idag finns ingenting planerat. Jimmie jobbar och jag tror att det för mig blir till att slappa mest. Amanda har varit lite kinkig idag och vill helst bara äta och sova, inget lekande eller gosande. Sitter i soffan och kikar på Stockholm-Arlanda och äter nu min väldigt sena lunch. Ska försöka ta mig ut på en långpromenad senare ikväll men tror att detblir mest vila, får ta igen de promenerandet i morgon.

Nu ska jag äta upp min mat pch kika vidare på Stockholm-Arlanda....

Kommentarer
♥ Amanda säger:

Förstår det måste blöi tomt att vara själv igen. Här är det full rulle och jag är inte ensam hemma men känner mig jävligt ensam. :o/ Inte så kul det heller.

Hoppas ni får en fin dag iaf, du och Amanda.

Kram

2009-07-18 @ 14:57:50
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0